Slovensko v berlínskom metre

726

Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) chce touto modernou formou komunikácie prilákať na Slovensko nemeckých turistov. 

Od pondelka 5. marca do piatka 9. marca sa v najfrekventovanejších ranných a poobedných hodinách odvysiela propagačný spot Slovenska celkovo 80 krát. Berlínčania a návštevníci mesta ho budú môcť sledovať na 3.678 dvoj – monitoroch vo všetkých linkách berlínskeho metra, čím dosiahneme približne 1,5 mil. vzhliadnutí.

SACR nasadila reklamu Slovenska zámerne dva dni pred, ako aj počas najväčšieho veľtrhu cestovného ruchu na svete ITB Berlín (7.-11.3.2012), ktorý každoročne priláka množstvo návštevníkov a vystavovateľov z celého sveta. V spote sa zároveň objaví pozvánka do národnej expozície Slovenska, kde SACR spolu s 11 slovenskými subjektmi pripravila tento rok veľmi atraktívny program.

V úvodný deň veľtrhu usporiadame na stánku Slovenský večer pre odborných návštevníkov a médiá, na ktorom vystúpi orchester Zlaté husle. Slovensko spolu s ďalšími podunajskými štátmi predstaví spoločný projekt cestovného ruchu „Dunaj rozviruje hladinu.“ Návštevníkom expozície samozrejme priblížime možnosti aktívnej aj relaxačnej dovolenky v turistických regiónoch Slovenska.

Košičania na veľtrhu upozornia na projekt Európskeho hlavného mesta kultúry 2013 veľmi originálnou projekciou, prostredníctvom ktorej sa návštevníci ocitnú na rôznych miestach virtuálneho Slovenska v beztiažovom stave. Historické Hotely Slovenska sa zase blysnú ponukou špeciálnych zážitkových balíčkov obsahujúcich ubytovanie v luxusných historických hoteloch, gastronomické pôžitky, wellness a tematické výlety.