USA: Američania strávia viac času na sieti Facebook než na stránkach Google

547

V auguste strávili Američania na Facebooku dovedna 41,1 milióna minút, čo je približne 9,9 percenta času, ktorý venovali surfovaniu po webových stránkach. 
Na všetkých stránkach spoločnosti Google, vrátane videoportálu YouTube, e-mailovej služby Gmail a ďalších, strávili 39,8 milióna minút (9,6 percenta).
Tretia skončila spoločnosť Yahoo s návštevnosťou 37,7 milióna minút (9,1 percenta).
V júli Facebook v štatistikách comScore po prvý raz prekonal Yahoo. Vlani v auguste používatelia webu v USA boli na Facebooku menej než päť percent času stráveného na internete; približne rovnaké percento zaznamenal Google a Yahoo dosahovalo takmer 12 percent. V auguste 2007 Facebook dosiahol necelé dve percentá, Google necelý štyri percentá a Yahoo niečo nad 12 percent.
Odhady comScore vychádzajú zo správ o návštevnosti webových stránok od skupiny asi dvoch miliónov používateľov internetu na celom svete a od prevádzkovateľov webových serverov, dodáva tlačová agentúra Associated Press.