Startup Gametime založil v roku 2013 Brad Griffith. V aplikácii sú dostupné vstupenky na zápas profesionálnych športových tímov aj na širokú paletu podujatí. Vstupenky sa predávajú cez primárne zdroje a predajcu. Startup spustil tiež pútavú videoreklamu, ktorá má prilákať tisícky športových a hudobných fanúšikov.
Prostredníctvom funkcie Snap and Sell môžete vyfotiť vstupenku a ľahko ju cez aplikáciu predať. Ďalšou funkciou je napríklad Gametime Connect, ktorá používateľom umožňuje nájsť a sledovať priateľa. Môžete sa tak pozrieť na zoznam udalostí, na ktoré majú priatelia zakúpené vstupenky, alebo na lístky, ktoré predávajú.
Startup zamestnáva v San Franciscu 65 pracovníkov na plný úväzok. A odhaduje, že v minulom roku boli v Severnej Amerike cez aplikáciu predané vstupenky v celkovej hodnote 7,5 miliardy dolárov. A vedenie predpokladá, že tento segment ešte porastie, lebo stále viac ľudí vo veku 18 až 34 rokov uprednostňuje nakupovanie cez smartphony.
Brad Griffith tiež dodal, že keď štadióny namiesto papierových vstupeniek akceptujú aj elektronické vstupenky, zaisťuje to rast startupu. Prakticky všetky štadióny prijímajú mobilné vstupenky. A predpokladá sa, že menšie hudobné sály pôjdu čoskoro tiež s modernou technológiou.