Facebook svoj podnikový produkt prvýkrát oznámil v roku 2014. Predstavil ho na začiatku roku 2015 a od tej doby už sa prihlásilo do testovania veľa medzinárodných firiem. V rámci siete si môžu zamestnanci vymieňať nápady a úlohy. Je to niečo podobné ako Microsoft Yammer, CONV či Salesforce Chatter, len za tým stojí známe meno. Pridané sú tiež možnosti tvorby rôznych skupín (podobne ako na Messenger) a audio + video volania (Ako na Skypu). Nebudú chýbať firemné profily, udalosti a live video funkcie.
Samozrejme to nebude zadarmo. Namiesto paušálnej platby sa Facebook rozhodol vyžadovať čiastku za každého zaregistrovaného zamestnanca, čo je pre neho pochopiteľne výhodnejšie. Trebárs na takej Royal Bank Of Scotland so 100 000 zamestnancami, ktorá produkt už testuje, si zarobí slušne. Cena zatiaľ nie je známa.
Sme zvedaví, či sa Facebooku podarí prekonať nálepku zábavnéj sociálnej siete.