Hybridný Fisker Karma, teda vlastne oficiálne elektromobil s predĺženým dojazdom, sa predstavil čoby prototyp už pred siedmimi rokmi. Sériovú verziu poháňala sústava s výkonom 300 kW, dvojlitrový štvorvalec Ecotec od Opelu fungoval len v úlohe „range extenderu“, nie samostatne .. Výroba u fínskeho Valmet však v roku 2012 skončila, brány opustilo približne 2.600 vozidiel. Zakladatelia odišli, spoločnosť Fisker Automotive následne predvlani zbankrotovala. Na začiatku roka 2014 kúpil jej torzo veľký čínsky výrobca a dodávateľ dielov Wanxiang za 149,2 milióna dolárov.
Produkcia sa novo presťahuje z chladného severu do Kalifornie, výrobné zariadenie bolo v Uusikaupunki už pred časom rozmontované. Terajšia spoločnosť FATG (Fisker Automotive and Technology Group) sídli v Costa Mesa, kde pre ňu pracuje zhruba 200 ľudí. Svoj závod chce postaviť neďaleko. Konkrétne v Moreno Valley, zhruba na polke cesty medzi Los Angeles a Palm Springs, konkrétne 100 km na východ od LA.
V Kalifornii predsa vyrába svoje autá i Tesla Motors, Gigafactory však stavia neďaleko nevadského Rena. Aj keď sa jedná o čisté elektromobily a nie plug-in hybridy, ktorých batérie možno dobíjať z bežnej zásuvky, majiteľ Wanxiang firmu Elona Muska chápe stále ako najväčšieho konkurenta. Závod Fisker prinesie 150 pracovných miest, čo je síce v globálnom meradle zanedbateľné číslo, ale pre prijatých zamestnancov by mohlo predstavovať výhru.
Nový Fisker podporuje aj existujúcu klientelu vrátane servisných služieb a investuje do modifikáciou pôvodného športového (pravda, skoro dve a pol tony vážiaceho) sedanu. Nie je stále jasné, kedy sa upravená Karma objaví na výrobných linkách, FATG ju chce znovu uviesť v polovici sezóny 2016, avšak pod novou značkou eLux. Plány sú to smelé, bude mať ale osem rokov staré auto šancu na trhu, navyše v tak úzkom segmente, aký predstavujú elektromobily a hybridy?