Mnoho muzikantov si nevystačí s koncertovaním a vydávaním dosiek a do výroby posielajú tiež fľaše alkoholu. Naposledy sa k nim pridal Jon Bon Jovi s vlastnou značkou ružového vína.
Diving into Hampton Water (Šípka do hamptonskej vody) – tak znie názov ružového vína, na ktorého výrobe sa okrem rockera podieľal jeho syn Jesse Bongiovi a francúzsky vinár Gérard Bertrand. Zaujímavosťou je, že marketing nie je postavený na mene slávneho umelca.
„Samozrejme zistíte, že za novým vínom stojím ja, rovnako ako Jesse a Gérard, ale odmietam na propagáciu zneužívať značku Bon Jovi,“ rozpráva spoluzakladateľ vína.
Názov vína odkazuje na oblasť Hamptons v New Yorku. V jeho chuti sa snúbi odrody Grenache, Cinsault, Mourvèdre a Syrah. „Nechceli sme urobiť len ďalšie ružové víno. Vytvorili sme super premiérové rosé,“ hovorí Bertrand.
Potenciálneho kupca určite zaujme dizajn fľaše vrátane obalu, ktorým chce trojica mužov osloviť aj tých, ktorí víno bežne nepijú. Napomáhať k tomu má vizuálne ľúbiva propagácia na sociálnych sieťach, ktorá môže osloviť „instagramovú“ generáciu. A podľa predajov sa zdá, že táto stratégia zaberá.
Záujemcovia si Diving into Hampton Water môžu zakúpiť za 25 dolárov.