Základom športového auta pripomínajúceho niekdajšie špeciály pre vytrvalostné preteky je rúrkový rám vyrobený v USA. Po príchode do Nemecka nosná kostra vozidla prešla drobnými úpravami a následnou homologizáciou. Obal tvoria karosárske diely vyrobené zo skleného vlákna alebo karbónu. Pruženie customGT dodala spoločnosť KW, o brzdy sa postarala firma MOV’IT.
Sila motora putuje na zadné kolesá prostredníctvom upravenej šesťstupňovej prevodovky Porsche. Za príplatok je k dispozícii aj prevodovka so sekvenčným radením. Na výber sú dve pohonné jednotky z dielne GM, ktorý majú svoj pôvod v Chevrolete Corvette. Slabší osemvalec má objem 6 litrov a poskytuje maximálny výkon 331 kW (450 k), silnejší sedemliter je schopný dodať 405 kW (550 k).
Výsledkom tejto konštelácie je, že vozidlo s pohotovostnou hmotnosťou asi 1 000 kg zrýchli z pokoja na 100 km/h za 3,5 sekundy a na dvestovke je za 9,9 sekundy. Maximálna rýchlosť leží podľa zvolených prevodových pomerov medzi hodnotou 285 a 320 km/h. Silnejší motor je na tom podobne, akurát šprint na stovku mu trvá o 0,2 sekundy menej.
Spotreba CCG customGT sa pohybuje medzi 15 a 20 litrami. Výrobca CCG Automotive z nemeckého Simmerathu ponúka na želanie aj montáž systému na spaľovanie LPG. Cena CCG customGT začína na 113 500 eur. Začiatkom budúceho roka by sa mala objaviť aj verzia „competition“, ktoré bude ešte ľahšia a dostane viac pretekárskych komponentov.
Martin Vrana