Cieľom spoločnosti Coca-Cola je podporiť rodinnú súdržnosť prostredníctvom svojho obľúbeného symbolu: polárnych medveďov.
Nová celosvetová kampaň predstavuje jedných z najpopulárnejších hrdinov zimných mesiacov ako nikdy predtým. Dnes už preslávené Coca-Cola medvede sa stali súčasťou reklamnej tradície spoločnosti Coca-Cola v roku 1922, keď sa objavili v reklame pre francúzsky trh. Ich „sláva“ stúpla v roku 1993, kedy Coca-Cola uviedla kampaň „Always Coca-Cola“, v rámci ktorej sa objavila vôbec prvá televízna reklama s medveďmi „Northern Lights“. Tú na svet priviedol Ken Steward, ktorý sa inšpiroval svojím labradorským retrívrom podobným polárnym medveďom. Kampaň špeciálnymi technikami animácie doslova „zľudštila“ tieto priateľské stvorenia z pólu.
Túto zimu bude úlohou medvedích hrdinov inšpirovať rodiny po celom svete, aby spolu trávili viac času. Popri klasickej 30-sekundovej televíznej reklame, ktorá sa objaví na vybraných televíznych staniciach v priebehu januára a februára, sa bude možné s polárnymi medveďmi stretnúť aj na internete.
Navyše, počas zimných mesiacov spoločnosť Coca-Cola pripravila unikátny 6-minútový film „Polárne medvede“, ktorý sa bude vysielať v 2D a 3D exkluzívne v sieti slovenských kín Cinemax. Coca-Cola je tak momentálne jedinou spoločnosťou, ktorá prichádza na trh s takýmto formátom v rámci reklamnej kampane. Film z produkcie spoločnosti Ridleyho Scotta, za ktorou stoja aj také animované filmy, akými je napríklad Hľadá sa Nemo, rozvíja príbeh rodiny polárnych medveďov a svojím dejom apeluje na podporu rodinnej súdržnosti.