Viaceré nové dielce sú z uhlíkových vlákien, no ponechali si sériový tvar. Platí to pre spätné zrkadlá, zadný difúzor a aerodynamické lišty na prednom nárazníku. Predná kapota je taktiež karbónová, jej výduchy sú jedinou tvarovou zmenou na karosérii.
Dielce z uhlíkových vlákien pekne ladia s čiernym lakom kupé. Symbiózu nenarúšajú ani exkluzívne disky kolies s priemerom dvadsaťjeden palcov. Pochádzajú od výrobcu 360 Forged, ktorý je jedným z mála výrobcov karbónových kolies. Uhlíkové lúče diskov dopĺňa hliníkový golier v čiernej farbe.
Pod kapotou je osemvalec
Kupé má zatmavené sklá, v čiernom prevedení sú zadné svetlá, bočné smerovky a výfukové koncovky. Jediným kontrastným prvkom exteriéru tak sú štítky Ferrari a žlté strmene karbónovo-keramických bŕzd. Rovnaká téma sa preniesla i do interiéru. Uhlíkové obklady dopĺňa čierna koža a alcantara.
Tuner nezabudol ani na pohonnú jednotku. Ostrý osemvalec s objemom 4,5 litra vybavil novým výfukovým systémom a preprogramoval riadiacu jednotku. Najvyšší výkon 458 Italia tak stúpol na peknú hodnotu 458 kW (623 k), čo je nárast o 38 kW. Krútiaci moment poskočil ešte výraznejšie na maximálnych 636 Nm.
Martin Vrana