Jon Bon Jovi vinárom: So synom Jessom navrhol štýlové ružové víno

3247

Mnoho muzikantov si nevystačí s koncertovaním a vydávaním dosiek a do výroby posielajú tiež fľaše alkoholu. Naposledy sa k nim pridal Jon Bon Jovi s vlastnou značkou ružového vína.

Diving into Hampton Water (Šípka do hamptonskej vody) – tak znie názov ružového vína, na ktorého výrobe sa okrem rockera podieľal jeho syn Jesse Bongiovi a francúzsky vinár Gérard Bertrand. Zaujímavosťou je, že marketing nie je postavený na mene slávneho umelca.

„Samozrejme zistíte, že za novým vínom stojím ja, rovnako ako Jesse a Gérard, ale odmietam na propagáciu zneužívať značku Bon Jovi,“ rozpráva spoluzakladateľ vína.

Názov vína odkazuje na oblasť Hamptons v New Yorku. V jeho chuti sa snúbi odrody Grenache, Cinsault, Mourvèdre a Syrah. „Nechceli sme urobiť len ďalšie ružové víno. Vytvorili sme super premiérové ​​rosé,“ hovorí Bertrand.

Potenciálneho kupca určite zaujme dizajn fľaše vrátane obalu, ktorým chce trojica mužov osloviť aj tých, ktorí víno bežne nepijú. Napomáhať k tomu má vizuálne ľúbiva propagácia na sociálnych sieťach, ktorá môže osloviť „instagramovú“ generáciu. A podľa predajov sa zdá, že táto stratégia zaberá.

Záujemcovia si Diving into Hampton Water môžu zakúpiť za 25 dolárov.