Najhoršiu katastrofu dvoch letiacich lietadiel mali na svedomí dve veci – starý radar a jazyková bariéra. Kvôli nim zomrelo 351 ľudí na palubách dvoch dopravných lietadiel nad Indiou.
Kapitán Genadij Čerapanov so svojím dopravným lietadlom IL-76 kazašských aerolínií klesal z 23 tisíc stôp do 18 tisíc stôp. Navádzaný bol z riadiacou vežou na letisku v Dillí. Bolo 12. novembra roku 1996. Čerapanov dostal následne povolenie klesať na 15 tisíc stôp. Na 10 tisícoch stopách sa pohyboval Boeing 747 saudskoarabských aerolínií, pilotovaný kapitánom A.L. Sabalym. Ten naopak dostal od riadiacej veže povolenie stúpať do 14 tisíc stôp.
Kazašské lietadlo klesalo k letisku, z ktorého naopak stúpal saudskoarabský stroj. Obe lietadlá sa mali minúť vo vzdialenosti 1000 stôp. To sa však nestalo. Na veži v Novej Dillí bol totiž veľmi starý radar. Ten riadiacemu letovej prevádzky Dutta ukazoval len jeden bod znázorňujúci lietadlo. Druhý, ktorý ešte pred chvíľou svietil, zrazu zmizol. Niečo sa muselo prihodiť.
Na záhrady a dvorce domčekov na predmestí Novej Dillie začali dopadať z neba trosky lietadiel. Svedkovia videli na oblohe obrovskú ohnivú guľu a potom sa k zemi rútila dve lietadlá. Obe horela a pripomínala ohnivé gule. Nikto neprežil. Na palube Boeingu bolo 312 ľudí, v menšom letelo len 39 pasažierov. Dvaja alebo traja možno prežili prvotnú zrážku, ale zahynuli najneskôr pri dopade na zem.
Pri Moskve sa zrútilo lietadlo, podľa Interfaxu zomrelo 71 ľudí
Vyšetrovanie ukázalo, že pilot kazachstánského lietadla nevedel príliš dobre anglicky. Tiež počítal výšku v metroch, a nie v stopách, ktoré mu udávala riadiaca veža. Ďalším problémom bolo zastarané vybavenie na letisku v Dillí. Radar na letisku nebol schopný komunikovať s transpondérom v saudskoarabskom Boeingu. Transpondér pritom mal varovať lietadlo, ak sa blížilo k inému stroju. Hlavnú vinu mal ale nesporne pilot kazašského stroja, ktorý zostupoval pod povolenú hladinu. Dodnes je táto hrôzostrašná tragédia tretia najhoršia v dejinách letectva a najhoršia z tých, ktoré sa odohrali ako kolízie vo vzduchu. Viac obetí si vybrala len skaza japonského Boeingu nad horou Fudži a zrážka dvoch lietadiel na vzletovej ploche na ostrove Tenerife. Tá si vybrala 538 obetí na životoch a je najhorším leteckým nešťastím vôbec.