Druhá generácia Panamery sa konečne dočká druhej karosárskej varianty v sériovej podobe. A pri tom zachoval názov Sport Turismo.
Základnú odlišnosť možno rozpoznať na prvý pohľad: od B-stĺpika smerom dozadu sa natiahla strecha.
V súvislosti s tým sa auto zvýšilo o pol centimetra, na 1428 mm. Panamera v praktickejšej variante je inak 5.049 mm dlhá a 1937 mm široká, silueta športiaku sa nezmenila, rovnako ako krátke previsy karosérie. Dôležité cifry predstavuje aj objem batožinového priestoru: základ ponúkne pekných 520 l, po sklopení zadných sedadiel je k dispozícii až 1390 l. Hybridná verzia zredukovala kvôli inštalácii batérií objem na 425-1295 l. Veko kufra je rovnako ako sklápanie elektrické a nákladová hrana len 628 mm nad asfaltom.
Pribudlo miesto pre hlavy zadných cestujúcich, ktorí môžu byť až traja, Porsche uvádza obsaditeľnosť 4 + 1. Prostredné miesto je vybavené bezpečnostným pásom aj opierkou, nie je však plnohodnotné.
Technici túto verziu vybavili aktívnym zadným spojlerom. Vysúva sa na diaľnici nad 170 km/h (v Nemecku je ešte stále niekde neobmedzená), v režimoch Sport a Sport Plus, prípadne s otvorenou panoramatickou strechou však už pri 90 km/h. Poskytuje tiež až 50 kg prítlaku na zadnú nápravu.
Technika zostáva rovnaká ako u športového sedanu: v ponuke bude zatiaľ päť verzií: 4, 4S, 4S Diesel, 4 E-Hybrid a Turbo, všetky so štvorkolkou Traction Management s elektronicky riadenou spojkou. Výkonové spektrum dvakrát preplňovaných zážihových vidlicových šesťvalcov začína na 243 kW (330 k) v prípade základného trojlitra. Motor 2,89 l vo 4S má 324 kW (440 k), rovnako objemný hybrid ponúka systémový výkon 340 kW (462 k). Najvýkonnejšie Turbo dáva 404 kW (550 k) zo štvorlitrovej V8 s dvomi turbami.
Ani nová karosárska verzia neprišla o armádu asistenčných systémov vrátane adaptívneho tempomatu, natáčanie zadnej nápravy a stabilizáciou PDCC Sport. Okrem základného prevedenia majú všetky modely aj adaptívne vzduchové odpruženie. Rázvor 2950 mm zostal zachovaný, kolesá môžu mať priemer až 21 palcov.