Startup GIPHY, ktorého kolískou je New York, sa preslávil svojou platformou pre vyhľadávanie, vytváranie a zdieľanie obrázkov vo formáte GIF. A teraz tento startup získal ďalšiu investíciu.
Skupina Draper Fisher Jurvetson, Institutional Venture Partners, CMC Capital a existujúci spoločníci poskytli Startupu investíciu vo výške 72 miliónov dolárov, čím sa jeho hodnota zvýšila na 600 miliónov dolárov. O tejto skutočnosti ako prvý informoval denník The Wall Street Journal.
Tento startup je u investorov veľmi obľúbený, o čom svedčí napríklad to, že v marci tohto roku získal investíciu vo výške 55 miliónov dolárov. Avšak paradoxom je, že GIPHY za dobu svojej existencie nezarobil ani cent vďaka absencii akého koľvek zdroja príjmu. To by ale mohlo zmeniť partnerstva so spoločnosťami Nike a McDonalds, ktoré chcú vytvárať vlastné GIFy. Potom by príjmy putovali z reklám.
Adam Leibsohn, finančný riaditeľ GIPHY, oznámil, že chce, aby sa portál stal „youtubom GIFov“. A tento cieľ by mohol byť čoskoro naplnený, čo potvrdzuje aj návštevnosť, ktorá denne presahuje hranicu 100 miliónov.