Všetkých 262 cestujúcich spoločnosti United Airlines bolo pripravených na to, že 13-hodinový let zo San Francisca do Šanghaja nie je žiadny prímestský spoj.
Pred nástupom do lietadla však nemohli tušiť, že na dva dni uviaznu v meste Anchorage na Aljaške. Príčinou boli pokazené toalety.
Hovorca leteckej spoločnosti Charles Hobart povedal, že let 857 do Anchorage presmerovali asi tri hodiny po nedeľňajšom štarte, keď zistili, že nefunguje niekoľko záchodov. Aj po pristátí museli zostať niekoľko hodín v lietadle, kým pracovníci leteckej spoločnosti nevybavili hotel.
V pondelok aerolinky do Anchorage poslali druhé lietadlo, to však malo tiež problémy. Cestujúci konečne odleteli v utorok popoludní tretím Boeingom 777. Hovorca spoločnosti povedal, že United cestujúcim v plnej výške vráti zaplatené cestovné a s pasažiermi diskutuje o dodatočnom odškodnom.
Lietadlo z Kostariky do Mexika nemohlo odletieť, pretože piloti boli "nacenganí"
„Ak by sme vedeli, že to potrvá tak dlho, možno by sme si urobili nejaký výlet,“ povedala jedna z cestujúcich.