Avšak bulvárne časopisy hovoria o tom, že sa Brad zaplietol s francúzskou kolegyňou Marion Cotillard. Ale nech už je dôvod akýkoľvek, nikto by snáď nečakal, že jedna veľká letecká spoločnosť využije rozvod týchto dvoch celebrít na propagáciu vlastných produktov a služieb.
Internetom sa začala virálne šíriť fotografia tlačeného reklamného banneru nórskeho leteckého dopravcu Norwegian. Tento banner má kontroverzný slogan: „Brad is single.“ A podtitulok tohto sloganu je „Los Angeles. From/one way, incl taxes „.
Reklamný banner, ktorý nórska letecká spoločnosť nechala vytlačiť do novín, láka na akčnú jednosmernú, respektíve letenku do a z Los Angeles. Hlavným lákadlom, prečo si kúpiť letenku do Los Angeles, je, že Brad je voľný. Marketingové oddelenie urobilo skutočne originálnu reklamu a teraz môžeme len sledovať, či táto zaujímavá kampaň zvýši predaj leteniek.