Burger King zaradí do stáleho menu hot dogy. Tradičná „burgrárňa“ sa rozhodla pre ponuku párkov v rožku kvôli atakom konkurencie, ktorá sa v USA na trhu fast foodov v posledných rokoch rozbujnela. A jednoznačne očakáva úspech.
Najočakávanejšie a najvýraznejšie uvedenie produktu na trh vôbec. Tak podľa portálu bbc.com hodnotí posledný krok americkej siete rýchleho občerstvenia Burger King jej vedenie.
Americký fast food plánuje 23. februára pridať do stáleho menu hot dogy v jeho viac než siedmich tisícoch pobočkách v USA. A očakáva, že to bude trhák, ktorý firme pomôže vyhrať „vojnu“ fast foodov.
Nie je to prvýkrát, čo Burger King prišiel s niečím, čo do hamburgrového menu nepatrí. V marci 2015 firma do uviedla „kuracie hranolky“ – vyprážané kuracie rezančeky. Nový produkt oproti očakávaniam výrazne zlepšil výsledné tržby spoločnosti za druhý štvrťrok.
Nové párky v rožku, nazvanej Grill Dogs, prídu na trh v dvoch variantoch. Klasické – párok zdobený kečup, horčicou, nakrájanou cibuľou a chilli – ochutené ešte navyše syrom s príchuťou chilli. Firma počíta s cenami 1,99 dolára za klasickú a 2,39 dolára za chilli verziu.
Z pohľadu siete rýchleho občerstvenia je výhodou produktu tiež to, že k jeho príprave nepotrebuje kupovať nové zariadenie.
„Chceli by sme, aby sa z Grill Dogu stal Whopper párkov v rožku,“ povedal prezident spoločnosti Burger King USA Alex Macedo pre CNBC. Whopper je obľúbený americký hamburger.