Majiteľom vozidla bol v tridsiatych rokoch istý George Nielli z Paríža. Ten ho predal pretekárovi René Dreyfusovi, ktorý sa zúčastnil niekoľkých veľkých cien. Ten ho ale následne prehral v pokri so známym švajčiarskym playboyom Adalbertem Bodé. A posledným majiteľom vozidla sa nakoniec stal Marco Schmucklerski, rodák z Zürichu s poľskými koreňmi.
Bode ale za vozidlo, keď ho prevážal z Francúzska do Švajčiarska, nezaplatil clo a potrebné poplatky. Schmucklerski to najskôr vôbec nevedel. Úrady však na to prišli a nepreclené vozidlo Schmucklerskému zhabali priamo v jeho garáži. A rozhodli, že má byť zlikvidované, pretože Schmucklerski clo zaplatiť nechcel. Vozidlo tak bolo úradne zlikvidované tým, že bolo potopené do jazera Maggiore.Až v roku 1967 vozidlo na dne jazera objavil potápač Ugo Pillon. Od tej doby sa miestni potápači k vraku Bugatti veľmi radi potápali. A nakoniec ho v roku 2009 miestny potápačský klub vytiahol na breh. Následne došlo k udalosti, ktorá osud auta významne posunula. Jeden z miestnych mladíkov, ktorý bol súčasne člen potápačského klubu, Daman Tamagni bol zavraždený a potápači chceli vybrať nejaké peniaze na založenie nadácie pre boj s násilím. Rozhodli sa, že Bugatti opraví a predajú. Tridsať dobrovoľníkov po dobu deviatich mesiacov pracovalo na tom, aby vozidlo uviedli do čo najlepšieho stavu. V roku 2010 išlo vozidlo do aukcie a bolo predaných za 370 000 dolárov zberateľmi Petrovi Mullin, ktorý prevádzkuje vlastné automobilové múzeum. Vďaka týmto peniazom skutočne bolo možné založiť neziskový fond, ktorý nesie Tamagniho meno.